Lelacoders en Radio Trama

Àmbits de Treball

Ya esta disponible!!

Audio



Radio Trama (Sabadell) : http://radiotrama.ourproject.org/

Radio Onda Expansiva (Burgos) : http://ondaexpansiva.net/

Matxinada Hack : http://matxinadahack.ourproject.org/

Aparte recordar que sonaran en las siguientes radios: Radio Trama (sabadell) , Radio Onda Expansiva (Burgos) , Irola Irratia (Bilbao) , Contrabanda FM (Barcelona) , Zintzilik Irratia (Orereta-Errenteria) y alguna radio mas hermanada!!! aupa ahii!

Mas info:

[CAT]

Entrevista a: Spider alex (feminisme y hacktivisme) y Nodo50

En el tercer lliurament de Matxinada Hack hem tingut el plaer d’entrevista a Spider alex del col·lectiu Donestech i la que ens explica el seu projecte LelaCoders sobre el cyberfeminisme, molt interessant el debat que es va generar al voltant del feminisme i hacktivisme. D’altra banda també participo un company de Nodo50 un proveïdor de serveis d’Internet sense ànim de lucre orientat als moviments socials. Des de 1994. Hi ha una fe d’errada sobre un dels grups que volem corregir dient que no és el grup Erantzun sinó Anestèsia.

[CAST]

En la tercera entrega de Matxinada Hack de Ràdio Trama hemos tenido el placer de entrevista a Spider alex del colectivo Donestech y la que nos explica su proyecto LelaCoders sobre el cyberfeminismo, muy interesante el debate que se generó alrededor del feminismo y hacktivismo. Por otro lado también participo un compañero de Nodo50 un proveedor de servicios de Internet sin ánimo de lucro orientado a los movimientos sociales. Desde 1994. Hay una fe de errata sobre uno de los grupos que queremos corregir diciendo que no es el grupo Erantzun sino Anestesia.